Iva Hédlová - alternativní terapeutka, mistr reiki

Meditace

MEDITACE NA BOLEST

Bolest. Všichni ji známe, všichni se jí bojíme, nikdo z nás ji nechce a přesto často přichází do našeho života. Je signálem problému v těle a alarmem pro to, abychom mu pomohli.

 
 

DEN, KDY JSTE ZEMŘELI – MEDITACE

Tato meditace slouží k tomu, aby jste se naučili pozorovat a nehodnotit. Naučit se pozorovat a nehodnotit je prvotní a klíčové, to je to co je nezbytné se naučit. První a zásadní krok. Tady začíná skutečná práce na sobě.

 
 

VNITŘNÍ DÍTĚ V NÁS - MOŽNOSTI PRÁCE NA SOBĚ

inner childKaždý z nás si i v dospělosti nese v sobě jisté „dědictví minulosti“ – nezpracované křivdy a různé nepříjemnosti, které  jsme zažili v dětství. Většina z nás ani netuší  jak moc nás ovládají ovlivňují naše chování, protože jsou hluboce uložené v našem podvědomí.

 
 

MEDITACE NA ODSTRANĚNÍ KARMICKÝCH POUT ARCHANDĚLA MICHAELA

meditaceZaměř svoji pozornost nad svoji hlavu, ke Zdroji. Jsem si jist, že víš, jak máš dýchat. Vždy se zhluboka nadechni, pak na chvilku zadrž dech a zase vydechni. Nádech, zadržení dechu i výdech by měly trvat vždy stejně dlouho. Čím déle budeš správně dýchat, tím více budeš schopen vnímat energii, která se ti tímto dostává do těla. 

 
 

DOPLŇUJÍCÍ INFORMACE K FYZIOLOGII MEDITACE

mozekHypotalamus je nejvyšší centrum, kde se shromažďují veškeré údaje o vnitřním stavu organismu. Je to něco jako prostředník mezi nervovým systémem, vnitřními orgány, bunečnými tekutinami, přeměňuje energie.Nervové impulsy, které přicházejí z mozkové kůry, hypothalamus dekóduje do jazyka, kterému rozumí tělesné tekutiny organizmu.
 

 
 

MANTRA PRO HOJNOST

MantraVčera při společné meditaci jsme se učili mocnou mantru pro hojnost: Nam mjóhó renge kjó
Vymyslel ji budhistický mnich Ničiren ve 13. století. Nazval ji „největším tajemstvím ze všech“. Věřil, že mantra umožňuje dosáhnout až k samotným hranicím vesmíru. 

 
 

PROPOJENÍ S DUCHEM PENĚZ

PenízeZnovu a znovu dostávám informace, že duchovně pracující lidé a lidé na cestě své duše jsou chudí. Zdá se, že mají potíže v přitahování peněz do svého života. Samozřejmě to tak nemají všichni, ale je to poměrně silný vzorec mezi léčiteli, senzibily, a dokonce mezi lidmi pracujícími na vzestupu. 

 
 

MEDITACE - ROZPOUŠTĚNÍ PŘEKÁŽEK K OTEVŘENÍ SRDCE

Následující meditace na Rozpouštění překážek k otevření srdce byla poprvé předána skrze Yael Powell v Kruhu Světla v úterý 19.listopadu 2002, během skupinového setkání. Tuto meditaci můžete použít více než jednou, abyste upevnili svoje čisté spojení s Bohem. Jakmile jste jednou provedli tuto meditaci, jakékoli a veškeré překážky v tom, abyste měli průzračné a otevřené srdce pro to, aby Bůh skrze vás mohl vlévat svoji Lásku, začnou vyvstávat do vašeho vědomí. Pak požádejte Boha, aby vám pomohl tyto překážky odstranit.

 
 

DVĚ HLAVNÍ PŘEKÁŽKY MEDITACE – NEKLIDNÁ MYSL

meditaceNeklidná mysl

Druhou překážkou na cestě meditace je vaše neustále neklidná mysl. Nedokážete sedět jednu jedinou minutu v klidu: mysl neustále někam pobíhá, štěbetá, brebtá. Myšlenky běží dál. Ať mají smysl, či nemají smysl, ať mají význam, či nemají význam, to je naprosto jedno. Běží dál. Je to neustále čilý dopravní ruch a pořád je dopravní špička.

 
 
 

BÝT STROMEM - MEDITACE

Meditace první, náročnost 1
Tato meditace je velmi známá a často používaná. Slouží k harmonizaci čaker, k zlepšení průtoků naší energie a k uzemnění. Mnoho z duchovních hledajících má svírání žaludku už jen při vyslovení toho slova: „uzemnění“. Máme pocit, že to souvisí s přijetím vlastní viny, s odpoutáním se od duchovního světa a těžkou prací.

 
 

MOTÝLÍ RELAXACE

Toto cvičení jsem adaptoval podle anglického originálu „Chunyi Lin: Butterfly guided meditation, SFQ, 2007,” původní anglickou nahrávku je možno zakoupit na adrese www.springforestqigong.com
Postup cvičení
Můžete praktikovat vleže na zádech nebo vsedě se vzpřímenou páteří. Oči jsou zavřené a tvář zdobí lehký úsměv.  

 
 

MEDITACE DAR MOŘE

V představě seďme na břehu moře a hledíme k obzoru. Sledujeme vlny, jak se jejich zpěněné vrcholky blíži k pobřeží. Vlny se lámou o útesy a pak již pěna běží po písčité pláži až k našim nohám. Uvědomme si, jak je písek, na kterém sedíme, suchý a vyhřátý od sluníčka a jak pod našima nohama je zmáčený vlnami, vlhký a chladivý.

 
 

MEDITACE NA ZVLÁDNUTÍ ŽALU

Dýchejte. Nádech a výdech. Sledujte svůj dech a snažte se s ním sladit. Sledujte své pocity. Sledujte své myšlenky a přijměte je všechny. Představte si sami sebe na pěšince v lese. Je překrásný den. Fouká lehký vánek. 

 
 
 
Reklama
Obsah tohoto reklamního panelu nesouvisí přímo s publikovaným článkem.
 
nacita se...