Iva Hédlová - alternativní terapeutka, mistr reiki

DEVĚT RAD CO DĚLAT, KDYŽ MÁTE CHUŤ NA CIGARETU

CigaretyNastala právě jedna z těch nebezpečných chvil, kdy máte chuť na cigaretu, přestože již delší dobu nekouříte? Třeba Vám pomůže některá z těchto rad.
 
 

 
  1. Je-li do možné, věnujte se nějaké činnosti, která vám chuť na cigaretu odvede.
     
  2. Vyjděte ven, napřimte se a zhluboka dýchejte. Dostane se vám do plic více vzduchu a po několika minutách by se chuť na cigaretu měla zmenšit.

  3. Vyjmenujte si znovu důvody, proč chcete s kouřením přestat. Chcete je všechny zavrhnout kvůli jediné cigaretě?

  4. Přejděte na nekuřácké pracoviště.

  5. Řekněte si, že nevykouříte právě tuto cigaretu. Nemyslete na budoucnost, myslete na přítomný okamžik a přítomnou situaci.

  6. Odpovězte na dopis nebo telefonicky vyřiďte záležitost, kterou jste dlouho odkládali.

  7. Vypijte velkou sklenici ovocné šťávy nebo vody. Máte-li chuť, snězte něco s vysokým obsahem bílkovin, např. sýrový sendvič.

  8. Vezněte si kousek žvýkačky bez cukru. Někomu pomáhají také sedativa nebo tabletky proti kouření, ale rozhodně ne všem. Poraďte se o tom s lékařem.

  9. Uvědomte si, že jediná cigareta vám zúží tepny, zvýší krevní tlak a zatíží srdce na jeden a půl hodiny.

Iva Hédlová podle Reader ´s Digest

 
1 1 1 1 1 1 1 1 1 1 Hodnocení 3.33 (6 hlasů)
 
Reklama
Obsah tohoto reklamního panelu nesouvisí přímo s publikovaným článkem.
 
nacita se...